Maşinile sunt mecanisme care au în componenţa lor parte mecanică şi parte electrică. De aceea, atunci când te aşezi pe scaunul şoferului şi îţi porneşti maşina nu te gândeşti la micro-universul care îşi desfăşoară viaţa în interiorul autovehicului tău. Ca atare, atunci când se întâmplă ca maşina să nu mai pornească sau să se defecteze, este foarte important să ştii că ai de unde să achiziţionezi piesa defectă şi că te poţi baza pe ajutor profesionist. Dar, cum ştii care piesă este defectă şi dacă alegerea ta este cea corectă? În plus, cum poţi să fii sigur/ă că piesa comandată este originală sau se integrează în specificaţiile producătorului? Doamne ferește să alegi un furnizor de second-hand. La piese nu ține, nici măcar la anvelope! Pentru că este vorba despre siguranța ta și a celor din trafic.
Magazinul online de piese auto cu asistenţă la achiziţie – soluţia optimă pentru orice şofer din Oltenia
Atunci când comanzi piese auto online este foarte important să ai alături de tine o persoană bine pregătită care să te ajute în căutările tale. Desigur, ideal ar fi ca să ştii exact ceea ce cauţi, astfel încât alegerea să se realizeze dintre un număr cât mai redus de piese auto. Dar, cum ar fi dacă atunci când doreşti să comanzi nişte piese auto, alegerile tale să fie supervizate de către un consilier auto profesionist care să comande în locul tău şi să eficientizeze procesul de comandă a acestor piese? Ideal ar fi să vii cu maşina până în service, iar de acolo, pe baza devizului întocmit de către reprezentanţii service-ului să comanzi, fie direct din magazinul online de piese, fie prin intermediul consultantului, produsele auto de care ai nevoie.
Atunci când comandăm singuri piesele auto online, fără a ne consulta cu cineva de specialitate, şansele ca acestea să fie cele de care este nevoie pentru înlocuirea celor defecte, sunt foarte scăzute. Fără o diagnosticare corectă, piesele achiziţionate pot ajunge la gunoi, nefiind folositoare. De aceea, ai nevoie de ajutor specializat, care să te ghideze în acest proces şi să-ţi înlesnească identificarea celor mai utile opţiuni. Diferenţa dintre o căutare realizată de o persoană care nu este de specialitate şi una profesionistă este dată de eficienţa celei din urmă, care poate indica cu o precizie de până la 100% piesa auto de care este nevoie.
O astfel de persoană este capabilă să facă diferenţa dintre o piesă de tip OEM şi una de tip OES sau IAM. Aceste etichetări reprezintă codurile date de către CLEPA (Asociaţia Europeană a Furnizorilor de Piese Auto) pieselor auto de schimb pentru autoturisme. Astfel, OEM reprezintă Echipament Original de la Producător, OES reprezintă Echipamente şi Servicii Originale, în timp ce IAM sunt piese aftermarket realizate de către producători independenţi. Fiecare dintre aceste tipuri de piese auto oferă anumite avantaje şi se pliază până la 100% pe specificaţiile producătorului original.
Diferenţa dintre ele este dată de preţ, care întotdeauna îl va atrage pe cumpărător. Atunci când vei face o astfel de alegere de unul singur, cu siguranţă că o să te ghidezi după criteriul preţului, ceea ce te-ar putea pune în faţa unor alegeri nu tocmai inspirate. Contactul cu consilierii nosștri de service îţi va facilita alegerea corectă a piesei de schimb de care ai nevoie, la un preţ care să fie cât mai accesibil. Ne interesează ca proprietarul mașinii să fie mulțumit atât de costul manoperei, cât și de cel al pieselor de schimb.
În plus, discuţia cu un consultant de vânzări îţi poate oferi prilejul de a realiza alegeri de piese potrivite, chiar dacă ele nu sunt produse de către producătorii maşinii tale, dar care prezintă aceleaşi avantaje la un preţ rezonabil. În plus, statistica a remarcat faptul că mulţi dintre cumpărătorii de piese auto online nu au achiziţionat piesele corespunzătoare, realizând diverse greşeli, care au dus la pierderea de timp preţios și bani pentru livrare.
De aceea, magazinele online de piese auto, aşa cum sunt cele din reţeaua Bosch, îţi oferă multiple posibilităţi ca tu doar să plăteşti pentru serviciile executate, iar de întreaga comandă să se ocupe o persoană specializată în astfel de piese. În acest mod vei reuşi nu doar să economiseşti timp şi bani, dar vei beneficia de avantajul de a beneficia de sfaturi gratuite de la o persoană poli-calificată. Aşa că, atunci când ai nevoie să-ţi comanzi piese auto online, apelează la un specialist Bosch şi vei beneficia de cele mai bune alegeri pentru maşina ta.
Care sunt avantajele de a achiziţiona piesele auto de schimb online de la noi?
Un magazin online de piese auto îţi va oferi o multitudine de avantaje, printre acestea numărându-se:
- Preţuri mult mai accesibile la o gamă variată de produse, începând cu piese auto de origine şi orginale şi până la piese auto online de calitate echivalentă. Având la dispoziţie un spaţiu vast de prezentare, un magazin de piese auto online oferă mai multe produse decât unul offline (care este limitat ca întindere).
- Poţi comanda piese auto de oriunde te-ai afla trimițând talonul mașinii prin whatapp, dacă știi exact despre ce piese este vorba – acesta este unul dintre beneficiile majore ale magazinelor online. Piesele te așteaptă la service, chiar înainte de sosirea ta. Orice distanţă este suprimată şi poţi beneficia de produsele de care ai nevoie, în cel mai scurt timp.
- Beneficiezi de importante reduceri de preţuri şi promoţii – unui astfel de magazin îi este foarte uşor să ofere preţuri mult mai atractive decât un magazine terestru, dat fiind faptul că nivelul costurilor de mentenanţă şi a celor adiţionale este scăzut.
- Clientul beneficiază de asistenţă specializată – aşa cum este cazul magazinului nostrum online, îți oferim un consultant care te va ajuta în procesul de identificare şi selectare a pieselor auto corespunzătoare.
- Oferim servicii ataşate, aşa cum este diagnosticarea problemei maşinii, comandarea piesei de schimb şi executarea serviciului de montare a acesteia. În fapt, Bosch Car Service Ion din Craiova este unul dintre magazinele de piese auto din România care oferă servicii de înaltă calitate celor interesaţi de schimbarea pieselor auto într-un mod cât mai profesionist.
Un magazin online de piese auto, care oferă servicii complete clientului se va poziţiona întotdeauna pe un nivel mai ridicat în comparaţie cu celelalte magazine de profil. Clientul trebuie să beneficieze de produsul final, iar acesta este scopul oricărui magazin care se respectă. Ajutorarea clientului porneşte din faza de diagnosticare a problemei, întocmirea devizului, comadarea piesei şi schimbarea acesteia. Fără ca niciuna dintre aceste etape să nu ridice cu mult preţul produsului final.
Magazin online de piese auto cu formular de cerere
Magazinul nostru online de piese auto îţi oferă acces integral la întreaga gamă de piese a mai multor producători de maşini. Alegerea mărcii şi a modelului pe care îl deţine solicitantul reprezintă primul pas în identificarea corectă a piesei de care acesta are nevoie. Introducerea codului VIN a maşinii va contribuie la afişarea pieselor auto corespunzătoarea modelului respectiv. Fiecare astfel de piesă este disponibilă în varianta de origine, originală şi echivalentă. Consultantul de vânzări îți va indică piesa care trebuie achiziţionată, dar, pe baza bugetului clientului poate să vină cu propuneri care ofere o cale de mijloc. Desigur, valoarea pieselor auto de origine este mai ridicată, dar atunci când bugetul este limitat, poţi opta şi pentru piese auto originale.
Un consultant de vânzări nu va pierde timp căutând piesa, ci va merge direct la ţintă, cunoscând mai bine procedura de lucru decât clientul. S-a constatat faptul că în anumite cazuri, pe lângă piesa comandată, clientul mai avea nevoie şi de alte piese, astfel că, fără sprijin specializat, timpul de înlocuire a piesei şi de reparare a maşinii s-a mărit. Atunci când clientul optează pentru efectuarea diagnosticării şi executării înlocuirii piesei direct la service, comanda piesei/pieselor auto se realizată de către specialistul din service.
Astfel, în cazul în care este nevoie de vreo piesă suplimentară, aceasta poate fi comandată în acelaşi pachet, împreună cu piesa de bază. Eficientizarea costurilor este mult mai bună în acest caz, deoarece clientul nu are pregătirea necesară pentru a alege cele mai bune opţiuni pentru maşină. Clientul se va bucura de statutul său de beneficiar, astfel încât produsul final îi va fi livrat sub forma maşinii funcţionale, gata de a fi condusă.
Oferirea unui număr cât mai ridicat de opţiuni de piese auto şi a unui ajutor de specialitate reprezintă unul dintre marile avantaje de care se poate bucura orice client care apelează la magazinul online de piese auto Bosch Car Service Ion din Craiova. Experienţa în domeniul auto este coroborată cu implementarea unui sistem bazat pe experienţa utilizatorului şi pe politica de satisfacţie completă a clientului. Doar în acest mod clientul va primi servicii de calitate, bazate pe cunoştinţe temeinice şi un know-how implementat cu succes. Conducătorul auto este în primul rând persoana care stă în spatele volanului, nu un mecanic sau profesionist care ştie exact care sunt piesele care intră în componenţa maşinii pe care o conduce. Aşa că, acesta trebuie doar să fie beneficiarul produsului final, o maşină funcţională, pe care o va conduce cu pasiune!