Reconditionare Turbosuflante

Care este rolul turbosuflantei?

Supraalimentarea motoarelor are drept scop în primul rând mărirea momentului motor (cuplului motor). Procedeele de supraalimentare cele mai întalnite pot fi compresorul mecanic, turbocompresorul sau amândouă (VW-TSI).

La supraalimentarea mecanică, cantitatea de aer este comprimată de către un compresor mecanic acționat direct de către motor. Cu toate acestea, creșterea puterii de ieșire este, parțial scazută, din cauza pierderilor parazitare de conducere de la compresor. Puterea de a conduce un turbocompresor mecanic este, de pana la 15% din puterea motorului. Prin urmare, consumul de combustibil este mai mare în comparație cu un motor cu aspirație naturală, cu aceeași putere de ieșire.

Mercedes are însă un mod interesant de supraalimntare folosind acest tip de supraalimntare prin  COMPRESSOR. Supraalimentarea se realizează numai când se depăsește un anumit prag de sarcină și turație. Până la acest prag, motorul funcționează precum unul cu admisie normală. O idee bună, mai ales din punct de vedere al consumului de benzină.

La supraalimentarea cu gaze de eșapament, o parte din energia gazelor de eșapament, care ar fi fost irosită în mod normal, este folosită pentru a învârti o turbină. Montat pe același ax cu turbina este un compresor care aspiră aer,npe care il comprimă și apoi îl furnizează către motor. Nu există o cuplare mecanică a motorului cu turbosuflanta.

Turbinele sunt dispozitive care aduc în cilindrii motorului o cantitate suplimentară de oxigen. O cantitate suplimentară de aer înseamnă o ardere mai rapidă a combustibilului, deci o porție suplimentară de energie pentru propulsarea autoturismului. Avantajul sistemelor turbo este faptul că ele nu influențează asupra greutății autoturismului.

Turbina auto este asemenea unei pompe de aer. Gazele de eșapament care sunt eliminate din motor pun în mișcare paleții turbinei care trag aer în cilindrii motorului. Acest mecanism mărește putere motorului, în medie cu 20 de cai.

Ultimele invenții în domeniul tehnologiilor auto au permis ca turbinei simple să-i fie adăugat un compresor, care are scopul să micșoreze (comprime) volumul de aer, astfel, permitând utilizarea unei cantități mult mai mari de aer la arderea combustibilului.

Cu o vastă experientță în domeniu și personal calificat, serviceul nostru auto vă stă la dispoziție pentru că dispunem de:

Stoc Produse

Putem să asigură un stoc mai mare de 500 de piese.

Promptitudine

Recondiționăm turbine auto în maxim 4 ore din momentul primirii.

Echilibrare Dinamică

Toate turbosuflantele recondiționate se echilibrează dinamic pe bancul special. Echilibrarea reduce vibrația axului la zero.

Piese originale

Recondiționarea turbinelor se face doar cu piese originale, acestea garantând calitatea ireprosabilă a funcționării.

Suport Tehnic

Tehnicienii noștri vă stau la dispoziție pentru orice întrebare legată de turbosuflante.

ESTE BINE DE REȚINUT

Din cauza unor greșeli de exploatare a turbinei, făcute de majoritatea șoferilor, aceasta
se defectează deoarece” După ce mașina este parcată, turbina, din inerție continuă să se rotească chiar dacă motorul este oprit. În cazul în care motorul nu mai funcționează, în turbină nu mai pătrunde lubrifiant și astfel frecarea dintre elementele acesteia este mai mare, ceea ce duce la uzura prematură și implicit la defectarea agregatului.

Pentru evitarea acestui lucru trebuie ca proprietarii de mașini cu motoare turbo, după ce parchează autovehiculul trebuie să țină motorul pornit timp de cca. 30 de secunde la relantiu, pentru ca sistemul turbo să se oprească și să nu se defecteze. Reamintiți-vă acest lucru de fiecare dată înainte să opriți motorul.

IMPORTANT !

Cu toate că alte societăți de recondiționare, contra unui preț mai mic, înlocuiesc doar piesele uzate, service-ul nostru înlocuiește toate piesele din interiorul turbosuflantelor. Clienții noștri pot sta linistiți, turbosuflanta reparată de societatea noastră va funcționa în condiții normale, având o durată de viață prelungită fiind practic o turbosuflantă nouă în carcasă veche. Astfel, dacă ținem cont ca o reparație de turbină este în medie 1000 ron și prețul pentru montarea și demontarea ei pe masina este in medie 350 ron, imaginati-va la ce costuri ajungeti daca nu se inlocuiesc toate piesele din interior si dupa 6 luni una din piesele vechi cedeaza. Asta implica inca o demontare si inca un schimb de ulei ( cca 600 ron ) pentru o economie facuta la inceput de 200 sau 300 ron. Asadar, o pierdere importanta de bani pentru dumneavoastra.

În plus, turbosuflanta poate ceda în condiții mai nefericite ( într-o țară straina , la un drum lung, departe de casa sau in momente in care aveti nevoie de masina). Asadar asigurati-va ca indiferent de societatea la care apelati, acesta inlocuieste toate piesele din interiorul turbinei (eventual solicitati sa primiti piesele vechi).