Despre Noi

ION SERVICE – Atelierul tău auto preferat​

De aproape 25 de ani, suntem pe piață pentru a oferi servicii de calitate pentru clienții noștri persoane fizice și juridice. Am pornit de la nevoia de a păși cu încredere într-un service autorizat. Și dacă noi aveam nevoie de ateliere de încredere, ne-am gândit să creem unul.

De-a lungul timpului, ne-am asociat cu furnizori cu aceleași deziderate ca și noi : Castrol, Autonet, Ausburg, Unix, Ad Auto, Intercars, Bosch, etc.

Am vrut să nu fim un service auto oarecare, ci să ne perfecționăm, să evoluăm, ca să putem livra servicii de calitate și garanții pentru lucrări.

E adevărat că nu-i simplu totdeauna și nu reușim să satisfacem toți clienții, dar întotdeauna ne recunoaștem greșelile și facem tot ce ne stă în putere să le remediem.

Suntem autorizați să preluăm atât mașini în garanție, cât și pe cele care au ieșit din garanție, avem acreditare R.A.R și suntem service multimarcă.

Mai vrem să știți despre noi că venim în fiecare zi la serviciu pentru că ne face plăcere să găsim soluțiile cele mai rentabile și mai rapide pentru tine și ceilalți clienți.

Suntem cei mai fericiți atunci când clienții părăsesc service-ul nostru cu satisfacția că au făcut o alegere bună venind la noi și tocmai au încheiat un deal bun.

Îți mulțumim pentru răbdarea de a fi citit aceste rânduri. Acum te invităm să intri pe pagina de servicii și să alegi serviciul, de care ai nevoie acum. Vei înțelege mai ușor de ce merită să vii cu mașina în service, imediat ce sesizezi că ceva nu mai funcționează bine. Vei afla de ce este important să echipezi mașina cu accesorii corespunzătoare, ce înseamnă și cât de mult valorează reglarea geometriei roților, revizia la timp, verificările de rutină, etc. Pentru orice alte detalii, nu ezita să contactezi un membru al echipei ION SERVICE la telefon sau pe email.

Tot ce facem este mobilitatea ta optimă.

Există câteva principii după care acționăm:

  • principiul calității: nicio mașină nu părăsește service-ul fără să fim 100% mulțumți de calitatea serviciilor prestate;
  • principiul rentabilității: niciun client nu primește doar o singură ofertă pentru piese și accesorii, ci 2-3 ca să aleagă în funcție de bugetul personal;
  • principiul transparenței: niciun client interesat de manoperă nu pleacă de la noi fără un deviz estimativ al lucrării;
  • principiul corectitudinii: folosim doar consumabile și piese noi, nu facem rabat de la calitatea materialelor și a manoperei
  • principiul solidarității: împărtășim experiențe și oferim sprijin oamenilor din comunitatea noastră – Liceul Tehnologic din Craiova, Facultatea de Mecanică din Craiova, etc.

Iți mulțumim

Echipa Ion Service